Menu
Your Cart

Politica de returnarea a Produselor

Informații despre Returnarea Produselor

Versiunea 1.1 din 04.08.2022

IMPORTANT!

*Conform legislației în vigoare OUG 34/2014 (actualizată), dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

Recomandări pentru returnarea produselor

Marfa se returnează în forma sa originală, cu accesoriile aferente, fără a prezenta urme vizibile de folosire sau de uzură, împreună cu o fotografie sau xerocopie a facturii de achiziție, pe adresa noastră. Returul se face prin colet cu aceeasi firmă de curierat rapid cu care a fost livrat. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în cel mult 14 de zile calendaristice de la recepționarea returului și dupa verificarea integrității produselor.

Procedură returnare produse Pentru returnarea produselor, vă rugăm completați Formularul de Retur sau trimiteți o solicitare în scris pe adresa de email garantii@solarone.ro, care să conțină: Nume, Prenume, Telefon, Email, Număr Comandă sau Factura, Produs(e), Motivul Returnării, Soluția Aleasă (înlocuire produs/banii înapoi) Banca și Contul IBAN (în cazul solicitării contravalorii) sau să ne contactați prin orice altă metodă și să ne furnizați datele respecti

De reținutDupă completarea formularului vei fi contactat de un reprezentant al companiei noastre pentru a primi un număr de inregistrare. Te rugăm să nu trimiți coletele fără acest număr de înregistrare scris pe AWB sau pe ambalaj. în cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea produsului.

IMPORTANT!

Condiții de retur

Magazinul nostru vă oferă posibilitatea returnării produselor achiziționate în termen de 14 de zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, în condițiile prezentate mai jos:

14 zile drept de retur*
- in primele 14 zile de la receptionarea produselor se poate solicita rambursarea contravalorii acestora;
Starea produsului
- produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare în care a fost livrat;
Costul transportului
- costul transportului este în sarcina clientului, având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar în ambalajul original;
Excepii de la returnarea produselor fac:
- produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
FOARTE IMPORTANT!

SC AVO GRUP INVEST SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, aceste taxe pot avea o valoare intre 10 și 50% din valoarea inițială a produsului, în funcție de gradul de afectare al formei inițiale al coletului și/sau produsului.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Acest site foloseste cookie-uri
Acest site foloseste cookie-uri pentru a va imbunatati experienta online. Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati Politica de Confidentialitate.